tisdag 23 juli 2013

Nya teknikprylar

Så nu har jag skaffat ny mobil och en helt ny värld öppnade sig, jisses, jag som trodde att jag hängde med i utvecklingen jag menar jag har ju haft den gamla mobilen i bara lite drygt två år, eller det är närmare tre när jag tänker efter och så mycket händer väl inte på tre år eller? Det gör det visst och jag har hur mycket som helst att lära mig med den här nya telefonen, det är tur att jag är ledig två veckor till ifrån jobbet.

Men nu kan jag i alla fall ha instagram, jag vet det är säkert redan ute men nu börjar jag använda det vare sig det är inne eller ute, det är ju helt klart inne hos mig menar jag.

En sak som kan bli ett problem är att jag tappade mig gamla telefon i marken ett par gånger per dag, jag är inte så säker på att min nya mobil kommer att uppskatta detta så jag ska försöka låta bli. Nä nu får jag återgå till att mickla med telefonen innan barnen vaknar för då kommer jag inte hinna med något sådant, ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar