onsdag 21 augusti 2013

Volvo, fyra gånger i en mening

Det är snart dags att bege sig till jobbet, idag ska jag köra volvo, inte för att det är något konstigt i sig för vi har en volvo men nu är det inte vår volvo jag ska köra utan mamma och pappas volvo, jag hoppas den är snäll. Men jag har blivit lovad att den är som våran bil, den har gas, broms, koppling, växelspak och ratt så jag ska nog reda ut det, hoppas jag.

Det här med att köra bil, jag kan inte bestämma mig för vad jag tycker om detta egentligen men eftersom jag måste ta bilen till jobbet varje dag så får det nog fasen vara lite roligt i alla fall, fast jag måste ju inte ta bilen men att cykla nästan 3mil om dagen det är inte riktigt min grej.

Snart har halva arbetsveckan gått och det blir helg igen, den här helgen har vi ingenting planerat så vi får väl se vad vi hittar på, inte kan vi sitta hemma en hel helg det har jag svårt att tro. Nä nu är det dags att köra till jobbet, på återseende. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar