lördag 14 september 2013

Lördag

Första jobbveckan som klasslärare är avklarad och jag har även blivit avtackad av mina gamla kollegor, fick ett jättefint halsband av dem (bild kommer en annan gång).

Idag är det lördag och vi håller på att möblera om i sovrummet, förstår inte riktigt varför vi valde att göra detta idag men det blir säkert bra när det blir klart. Jag känner att jag börjar komma tillbaka efter operationen, energin fylls på och jag känner att det är roligt att göra saker igen. Nu gäller det bara att hitta tiden för att skriva, umgås med vänner, jobba, ta hand om barn och hus, just nu är tid något som är en bristvara men jag tror det hela går att lösa med lite planering.

Förhoppningsvis kommer det ett längre inlägg här inom den närmsta tiden men lovar inget. Trevlig lördag på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar