lördag 28 januari 2012

Fick lite tid över trots allt.

Blir ett tidigt inlägg idag, bara jag och storebror vakna och han tittar på tv och jag sitter här vid datorn.

Han börjar bli långhårig min lilla skrutt, men jag tycker att det är fint men det är vildvuxet, men just nu så är det inte prio ett att ha en kamp med rakapparaten och sonen.

För denna helgen ska vi styla huset för på tisdag är det fotografering av kåken :) Vi hade en inredare här igår som kom med lite tips och idéer, jag hoppas verkligen att det kommer bli bra och att det är många som vill komma och titta. Sen önskar och hoppas jag så klart att det är många som vill ha vårt hus så att vi får upp priset men det kanske är att hoppas på för mycket.

Tror nog att vi kommer få hjälp av storebror när vi ska styla och städa <3

Har nu skapat en ny kategori: Flytt. För det är så att vi ska flytta, vi vet inte exakt när vi ska flytta men kommer nog att skriva en hel del om det här på bloggen för det är skönt att rensa tankarna när det är på väg att koka i huvet för att jag inte får rätt på alla tankar.

Så nästa fredag hoppas vi att det ligger ute på nätet :)

Gubben ska lista sovrummet idag och jag ska försöka packa några flyttlådor så mamma och pappa kan ta med sig dem hem till sig imorgon när de kommer ner.
Sen ska vi försöka ordna och styla huset efter inredarens tips och lite mina idéer oxå.

Men vi ska försöka ha lite helgmys oxå, vi har ju faktiskt finbesök ifrån Kalmar :)

Nu ska jag snart börja med frukosten, det blir nog ägg idag det är ju lördag :)

Lillebror tränar för fullt på att kunna hålla upp huvet när han ligger på mage och när han blir tillräckligt stark så ska han få använda sig av bumbostolen som står där jämte och väntar på honom <3
Hoppas att er helg blir lika bra som min kommer bli!

Vill även passa på att skicka en lyckönskning till en vän som gifter sig idag <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar