söndag 22 januari 2012

Hejdå alla onödiga saker!

Har börjat rensa ut och började då med gravidkläderna som jag inte behöver längre, bara dumt att de tar plats i lådorna.
Ska snart börja gå igenom bokhyllorna och se vad det finns för onödigt i dem, tror nog att det kan finnas en hel del :)

Har bestämt mig för att det inte blir nån bebismassage imorron, iallafall ingen på bvc vi får väl ha de själva hemma om det ska bli nån, för storebror är fortfarande förkyld och hade nån annan av mammorna haft med sig ett snorigt barn till bebisträffen hade jag blivit lite sur, speciellt om det hade varit mitt första barn.
Så imorgon blir det mysdag, för sen tisdag och onsdag kommer att bli lite mer aktiva tror jag nog. Återkommer med mer info nån annan gång :)

1 kommentar:

  1. åh vad roligt att du börjat blogga igen!! Skönt att rensa ut, det behöver man ibland!=)

    SvaraRadera