onsdag 18 januari 2012

Paus

Tar en liten paus ifrån städandet, har nämligen börjat storstäda idag och ska förhoppningsvis kunna röja och rensa lite oxå.. Tänkte börja med mina gravidkläder, eftersom jag inte ska vara gravid fler gånger så känns det bara onödigt att spara på de kläderna. 

På onsdag måste vi ha det snyggt och prydligt hemma och jag hoppas att vi har kunnat få väck en hel del onödiga pryttlar oxå. Om jag hinner tills imorron så fyller jag mammas bil med grejer som vi inte behöver på ett tag. Som julgrejer och sånt :)

Ska snart väcka bebisen för att amma honom och sen blir det till att åka ner en sväng på stan innan vi ska hämta storebror. Hoppas att han inte är lika trött som igår för då kanske han kan hjälpa mig att städa lite :)

Åh vad skönt det var att bara sitta still i soffan en stund utan att behöva vicka på vagnen så bebisen sover :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar