söndag 6 maj 2012

Smärta vid fullmåne

Som jag skrev igårkväll så hade jag väldans ont i mina leder, detta tror jag beror på att det var fullmåne. Nej det var inte den fulla månen som kom hit och gav mig en smocka, utan den påverkar min grundsmärta på något vis så att det gör mer ont i mig. 

Bilden är tagen igårkväll innan jag gick och la mig.

Nu har ju inte jag forskat något i detta ämnet om fullmånar och smärta mer än det jag har märkt på min egen smärta och den ökar dagarna innan det är fullmåne. Det brukar vara som värst natten och dagen innan det blir fullmåne. Jag har alltid en grundsmärta i alla leder, men jag brukar kunna ignorera den men dagarna innan det är fullmåne gör det så ont att det inte går att ignorera. Finns så mycket jag skulle vilja skriva om detta men just nu står det helt still på hjärnkontoret så jag får väl återkomma till ämnet en dag när det börjar arbeta igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar