måndag 28 maj 2012

Jag skulle kunna...

...skriva ett helt inlägg och berätta för er om min eländiga rygg som just nu gör så ont att jag går som en gammal gumma som har burit kossor fram och tillbaka till marknaden hela sitt liv. Men jag väljer att fokusera på något positivt istället, vi har inga ouppackade flyttkartonger längre, iallafall inte inne i huset, vi har några i garaget men de räknas inte för de ska inte packas upp förens vi kommer till vårt hus :)

Har varit i farten sen klockan sex imorse så nu börjar det dra i ögonlocken så jag får se om jag lyckas hålla mig vaken längre än barnen ikväll, men det blir väl som vanligt är jag uppe längre än kl nio så blir jag hur pigg som helst, men jag har lite att skriva så det hade bara varit bra om jag fick några timmar för mig själv ikväll :)

Sen finns det kanske lite tid över för Bones oxå, för nu har det snart gått en vecka utan ett enda avsnitt, det har ju varit lite ESC ivägen, eller ivägen och ivägen är kanske att ta i Sverige vann ju, VI vann ;) Åh nu är det ju roligt att titta på melodifestivalen och inte bara ett tvång som det varit de senaste åren, för jag skulle aldrig förlåta mig själv om vi vann hela skiten (vilket vi gjorde i lördags om ni skulle ha missat de) och jag inte tittade.
Sen har jag valt att inte skriva om det här fören nu och det är för att jag fick stränga order om att jag inte fick börja gråta om Loreen vann, då hade jag fått gå ut och det var ju mitt i natta och mörkt ute så nej tack fick blinka bort några tårar så inte lillebror skulle bli arg på mig. Jag menar nu är han ju mycket längre och starkare än mig så då kan man ju inte bråka som man vill :P Så nu har jag hämtat mig från den chocken och kan skriva utan att lipa som en mamma med en 6månaders bebis som precis har slutat amma så hormonerna sprutar ur näsa och öron på henne, eller vänta jag är ju en sån mamma bäst att jag gråter lite nu för att kompensera ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar