torsdag 10 maj 2012

Dagens middag och dans


Ikväll var de rårakor som stod på menyn, det var riktigt gott, men ganska söta så det gick nästan att lura sig själv att det var efterrätt vi åt fast vi brukar inte ha bacon när vi äter efterrätt så de sket sig lite. Men som sagt det var gott som attan.

Nu sitter jag och kollar Let´s dance och drömmer mig bort till fina klänningar och smink men det känns långt borta. Dansen klarar jag mig däremot utan, jag hade nog brutit både höfter och fötter på både mig och min danspartner om jag försökte.
Men jag har faktiskt gått på buggkurs och linedance, men det var ju för 10år sedan och de var nog inte att skryta med då så därför skryter jag bara lite nu.

Nu har jag hittat en favorit bland dansarna och jag har bestämt mig för att jag hejar på Molly! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar