tisdag 8 maj 2012

Idag mår jag skitbra!

Får man verkligen skriva så? Det är så lätt att bara skriva när man mår dåligt, när man har ont eller tycker att hela världen är emot en. Världen är fortfarande emot mig men idag väljer jag att visa fulfingret och skratta ändå! HA! Där fick du lixom.

Idag denna gråa trista dag har jag knappt ont alls, näsan rinner inte som en gammal trasig kran och jag ska snart dricka andra koppen kaffe, helt enkelt underbart.
Vad gör då denna dagen så speciell? Jag har inte den blekaste och det är lite jobbigt för då vet jag inte hur jag ska göra för att känna så här igen. Men bebisen har bara ätit två gånger inatt, stora sonen har sovit hela natten (eller iallafall inte väckt mig) och maken har inte slängt en armbåge i huvet på mig inatt (det tackar jag för).
Sen blev det en lugn morgon utan bråk, det har inte hänt på jag vet inte hur länge, sonen hade visseligen cykelhjälm på huvet när vi gick till förskolan idag (han satt i vagnen och jag gick) men vi bråkade inte :) Det kunde ha blivit bråk eftersom han ville cykla och jag ville gå så då möttes vi på halva vägen (nej inte bokstavligt, jag följde honom faktiskt hela vägen till förskolan) ;)


Men som sagt jag mår kanonbra idag och känner mig bara lite rastlös för att jag inte vet vad jag ska hitta på men det är ett ganska härligt problem så inget jag tänkte gnälla om ännu iallafall :)

1 kommentar: