måndag 21 maj 2012

Bonesfebern slår till

Sådär då var vi drabbade igen, maken och jag, två avsnitt per kväll annars blir vi tokiga. Hur ska vi klara oss när boxen är slut? Jag menar säsong 7 har inte ens fått releasedatum ännu.
Bones är en av få tvserier som vi kan titta på båda två utan att den ena offrar sig för den andra, csi är oxå en sån serie. Så tips mottages gärna på liknande filmer eller serier så att den ena av oss inte får svår klåda eller kli i öron/ögon för att den andra har så dålig smak.

Börjar förövrigt andra veckan på skrivkursen idag så efter det här ska jag sätta mig och flödesskriva 5min, håll tummarna för att jag inte får ett bryt under den tiden för jag känner redan att jag har skrivkramp långt upp i axeln. Så nu får jag runda av här med en liten prick så att jag kan skriva mina fem minuter och att vi ändå hinner med iallafall ett avsnitt Bones så att vi bara blir halvtokiga ikväll. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar