torsdag 3 maj 2012

Skoskav och byxtapp

Årets först skoskav, förstår inte varför jag alltid får skoskav på sommaren. Nu har jag fått ett på ovansidan av foten, gör ont som bara den och det svider oxå, stackars lilla mig.
Så nu får jag leta upp ett ägg som jag kan knäcka och lägga på och sen får de väl bli strumpor i skorna eller leta upp andra skor som inte är förstora, trodde jag hade lika stora fötter nu som jag hade förra året. Det hade jag inte, då var jag ju svullen som en elefant om fötterna (jag var gravid) när jag rensade ur gravidkläderna så skulle jag så klart ha rensat ut gravidskorna oxå, men det tänkte väl inte jag på heller.

En annan sak som är irriterande är att jag tappar mina nya jeans, som tur är så blev jag svettig när jag gick upp och hämta sonen på förskolan för annars hade de åkt av, men tack vare svetten så klistrades de fast mot benen så nu vet jag inte hur jag ska få av dem, får väl köra med hårfönen så de torkar.



2 kommentarer:

  1. Du får väl flörta lite med din rika make så kanske han köper nya skor åt dig ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha rika?! Nu driver du över lite tycker jag :) Men vill han köpa nya skor och byxor till mig så är inte jag den som säger nej ;)

      Radera