onsdag 9 maj 2012

Rea på mens

Asså nu får ni ge er, när jag loggar in på facebook så får jag upp reklamen i högra spalten och överst står det med stora boksäver "MENS HALVA PRISET!". Jag vill inte ha nån mens alls, skulle nästan kunna betala halva priset för att slippa :)

Känner mig inte som en så rolig person när jag ser vilken reklamen jag får:

  • Mensskydd - Ja jo jag är en tjej som är i rätt ålder för att ha de, men samtidigt så pass gammal att jag vet vad jag ska köpa när jag har de. Dessutom så köper jag dessa grejer även om det inte är på halva priset, jag skulle tom köpa det till överpris.
  • Snabbmat -Stressad småbarns mamma behöver nog lite hjälp med matlagningen, eller?
  • Vagga till nyfödd - Min bebis är inte nyfödd längre, håll er uppdaterade.
  • Gå ner 15kg på 4 veckor - Det skulle inte bli mycket kvar av mig om jag gick ner så mycket, hade varit bättre med gå upp 5kg på 4veckor.
  • Deo - Det är väl det enda som jag känner att jag faktiskt skulle behöva, hade varit bra med en torrdusch typ som toppschampoo).
Men om jag ska sammanfatta vem jag är som person efter den reklamen så blir det så här:

Här har ni en stressad tjock småbarns mamma som äter snabbmat, har mens och luktar illa! 

Nej jag känner inte igen mig själv i denna bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar