måndag 7 maj 2012

Rensat i inkorgen

Har precis rensat min inkrog på mailen och jag hade 187 olästa mail och då har jag läst alla viktiga mail så det olästa är alltså sånna mail som jag hade klart mig utan. För jag får en massa mail som jag inte orkar läsa och uppenbarligen inte heller orkar ta bort, så de har samlats på hög för att nu äntligen hamna i papperskorgen istället för att ligga och ta plats i min inkorg.

Jag försöker alltid att tacka nej till nyhetsbrev, erbjunademail och dyligt men lik förbenat så dimper det ner en massa mail hela tiden och när det blir för många så orkar jag inte ta tag i dem. Jag skummar igenom listan av olästa mail och läser dem jag vill och sen struntar jag i resten. Sen går det tre, fyra månader tills jag blir så trött på mig själv som jag blev idag och då rensar jag :) Borde ju ha nån rutin att jag rensar varje dag men det är ju dumt får då kan jag ju inte skriva sånna här inlägg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar