fredag 23 december 2011

Nyklippt!

Då var jag nyklippt då :)
Blev kanske inte lika bra som förra gången men jag vänjer mig nog... ska ju boka en klipptid hemma om 8 veckor så jag kan nog stå ut med att se ut så är den tiden :)

Idag är det dan före dopparedan! Tänk imorron är en stor dag, då blir jag 26 år. Tänk då är jag närmare 30 än 20, det känns lite konstigt men samtidigt ganska bra, jag har ingen åldersnoja just nu. Har haft det tidigare men just nu är det lugnt, det kommer säkert en tid när barnen börjar bli stora och jag känner att livet rinner ifrån mig men ju nu känns det helt okej :)


Så till imorron då, känns lite konstigt att vi inte kommer att fira hemma, det har vi gjort varje (2ggr) jul sen vi fick barn, vi har redan hunnit skapa oss lite traditioner och även om det kommer vara snarlikt här imorron så är det inte samma sak. Men vi gör det bästa av situationen och kommer ha en kanon jul iallafall. Men var bara tvungen att få skriva av mig lite så att jag kan släppa tanken på att jag nog helst av allt skulle vilja vara hemma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar