onsdag 7 december 2011

Tillbaka igen?

Tror jag börjar komma tillbaka till livet igen :) Låter kanske lite dramatiskt men så känns det!


För att göra en lång historia kort så blev jag helt sjukskriven i maj i år pga kraftig foglossning, vilket resulterade i att jag blev sängliggande drygt ett halvår och satt i rullstol de gånger jag följde med någonstans.


Men nu i november så föddes min andra prins och jag är inte sjukskriven längre, jag har fortfarande ont men inte alls på samma vis och sen har jag tappat mycke kondis och muskelmassa så har en bit kvar innan jag är i samma form som innan graviditeten.


Men nu till dagens händelse, jag har varit och handlat mat helt själv, eller jag hade med mig min son men han är 2½ så räknar inte honom som sällskap på de viset. Jag var ju tvungen att betala själv och ta mig både till och från affären utan att nån annan körde mig. Det känns jättebra men samtidigt lite läskigt, jag har inte knappt använt mitt visa-kort under den här tiden så hade nästan glömt bort hur man gör.. Godkänna?! hur gör man de och vad är de jag ska godkänna?
Kod... ja just de jag har en kod till de här kortet... provar med den här ****.... nej de var fel... just det, de var koden till makens kort opps!... då tar vi den här då **** och det var rätt... Vilken jädra tur för jag hade inte kommit på en tredje, men hade med mig körkortet så de hade ju kunnat göra ett manuellt köp men nu slapp jag de :)


Får nog ge mig ut mer så jag inte glömmer bort hur det fungerar med saker och ting :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar