fredag 19 april 2013

Sent en fredagskväll, lite svammel

Veckan har bara flugit förbi och det är redan fredagkväll, eller fredagnatt och det är dags att gå och sova. Ville bara titta in och säga trevlig helg till er därute eller inne eller var ni nu befinner er. Den här helgen kommer inte riktigt bli som jag har planerat, jag kommer inte att delta på barnloppisen imorgon, jag har helt enkelt inte hunnit med förberedelserna och sen känner jag att jag måste försöka vila lite i helgen.

Det är verkligen inte lätt att komma på något att blogga om när jag bara jobbar hela tiden, det är inte speciellt roligt att blogga om att jag bara jobbar hela tiden, det blir ju rätt trist blogg tillslut, speciellt med tanke på att jag inte kan skriva något om jobbet, eller kan och kan men vill inte.

Nu ska jag ändra boxen till barnkanalen, borsta tänderna och sedan ska jag inte slänga tandborsten på golvet som jag gjorde igår utan jag ska vara vanlig och göra som alla andra och ställa den i tandborstglaset för ikväll känner jag för att vara normal.

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar