söndag 14 april 2013

Söndag i vanlig ordning

Dagen började med ett besök hos lammen, stora killen klev in i rollen som fårbonde på en gång och såg till att de fick både hö och vatten. Den lille parvlen var mer reserverad men kom han bara upp i famnen på mormor så blev han kaxig må jag säga.

Efter en korvlunch packade jag och maken in barnen i bilen och styrde kosan mot en loppis, där hittade maken hittade en hammare till sin blivande smedja och jag hittade en plåtburk till min samling, en härlig söndag om den hade slutat där. Men det gjorde den inte, jag gick och tränade och när jag kom tillbaka så har mamma och pappas hund smitit ut och var puts väck, hon återfanns senare på kvällen tackvare facebook och uppmärksamma grannar. Slutet gott allting gott, nu blir det lite film innan sängen väntar. Till sist en bild på mitt loppisfynd.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar