fredag 3 maj 2013

Bilblogg

Fredag alltså, jo men nu börjar fredagsfeelingen komma smygande. Vi sitter i bilen påväg till Västervik, barnen sover och jag har vuxenrussin, än så länge känns det bra.

Det här med att mobilblogga är inte specillt lätt, telefonen får nämligen för sig att jag vill skriva en massa annat än vad jag vill. Just nu skriver den precis det jag vill bara för att jag inte ska kunna ge er exempel, så ni får helt enkelt lita på mig.

Igår var en händelserik dag, idag har det varit lugnare. Jag har bara råkat ut för ett litet missöde på mcdonalds och nej inget sånt jag har inte kissat på mig, jag brände mig på pommesen så nu är mitt lillfinger ledsen. Hade jag bott i Amerika hade jag säkert kunnat stämma dem men nu bor jag i Sverige och därför skriver jag om det i min blogg. För ni tror väl inte på fullaste allvar att jag sa når, tror ni det så tror ni fel och då känner ni inte mig, det gör ni nu.

En anann sak som är jobbig med att mobilblogga är att jag får ont i tummen så nu säger jag tack och hej för den här gången. Ett litet tips till er som bogserarade i 90km/h det såg inte så säkert ut, så sluta med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar