torsdag 30 augusti 2012

Reflexvästar bidrog till dagen skratt

Jag har inte bestämt mig för vad jag tycker om reflexvästar eller jo det är klart att det är en smart uppfinning som har räddat många liv och jag förstår att man använder det i förskolan när man är ute och går.
Men det jag inte förstår är varför man har reflexvästar på barnen när de är ute på gården på förskolan, men det är en diskussion jag inte orkar ta med mig själv idag så jag lämnar det nu.

Mennär jag skulle gå och hämta sonen på hans förskola idag så höll jag på att skratta på mig, för först går jag förbi en förskola där alla barn har orange refelxvästar på sig ute på gården, sen går jag förbi skolan och där har alla lärarna gula reflexvästar på sig. Jag tycker det var komiskt i alla fall  :)

Undra om det är de med reflexväst som bestämmer eller tvärtom? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar