torsdag 23 augusti 2012

Glömsk

Jag har glömt hur det var att ha ett barn som kryper och som dessutom stoppar allt och då menar jag ALLT i munnen. 
Enda lugna stunden man har nu är när den lille krypande allätaren sover, 

Nu sitter jag en stund i soffan och kravallis (den krypande allätaren) sitter för en liten stund stilla på sin lekmatta, men de höll i en halv minut sen kröp han fram och satte igång tv:n så jag tittar på barnkanalen nu och han har krypit vidare ut i hallen och står just nu upp vid sin vagn och för en djup diskussion med amningskudden som ligger där i. Innan jag hann skriva färdigt förra meningen kröp han vidare mot sovrummen och jag tror att det är storebrors stora madrass som hägrar, men se där fick han allt vända för dörrarna är stängda :)

Nu är det en timme kvar tills vi ska vara på förskolan och hämta storebror för sista gången denna veckan, imorgon blir det fredagsmys hela dan, fast så mys vet jag inte om det blir. Jag börjar dagen hos tandis och ska laga ett hål så kommer väl vara bedövad i halva käften fram till eftermiddagen någongång. Men de tar vi imorron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar