söndag 3 mars 2013

3. En bra film jag gärna ser

Så klart att filmen ska vara bra, annars kan man ju lika gärna stänga av. Jag är ganska kräsen när det gäller film, den ska gärna vara rolig, men inte pinsamt rolig, den ska vara spännande, men inte för spännande och den får gärna ha bra skådespelare. Det går faktiskt tro det eller ej men det går att hitta filmer som jag tycker om.

Det är verkligen inte lätt att titta på film med mig, jag bestämmer mig nämligen redan i förtexten om filmen kommer vara bra eller inte, jag ändrar oftast uppfattning efter halva filmen, speciellt om jag har totalsågat den i förtexten.

Nu senast när jag och maken var på bio, så var vi visserligen på var sin film men den filmen jag såg var riktigt bra, Mammas pojkar, se den vettja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar