söndag 10 mars 2013

10. Fem fakta om mig


  1. Jag heter Sara
  2. Är 27år
  3. Har storlek 37 i skor
  4. Är mamma till två barn
  5. Gift med en make (min make)
Eller detta kanske inte var fakta eller fakta är det ju men den var kanske inte så rolig, fast det är ganska roligt att jag är gift, att jag har barn, att jag vet vilken storlek jag har på skor, men min ålder och mitt namn är väl kanske inte så roliga det har jag ju inte valt själv. Jag har i och för sig inte valt att ha storlek 37 i skor heller så det kanske jag också ska stryka från listan. Jag börjar om...

  1. Jag är galet kär (i min make såklart, vad trodde ni?!)
  2. Jag vrickar fötterna när jag simmar.
  3. Jag kryper ihop i bilen när jag möter en stor lastbil för att lastbilen ska få mer plats på vägen (jag vet det fungerar inte så men när det är lätt att vara efterklok!)
  4. Jag har majonäs, tonfisk och cayennepeppar på mina pannkakor.
  5. Jag kan läsa texter upp och ner (alltså jag står inte på huvudet och läser men texter ligger upp och ner framför mig).
Det var väl lite roligare fakta att veta om mig, en del visste ni kanske andra saker kanske ni inte ville veta, dessa saker ju inte heller saker som jag valt själv, kunde jag sluta vricka fötterna när jag simmar skulle jag göra det på en gång, men det är ändå lite roligare fakta än att jag har storlek 37 i skor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar