tisdag 7 februari 2012

Hurra för mig och knäppa maskiner.

Lyckades packa in båda killarna i bilen så att vi kunde komma iväg till förskolan med storebror. Hurra för mig!!

Dum fan till bil trodde att jag blev växte från mina dryga 160cm till 180cm på en halv sekund när jag skulle koppla så rätt som det var satt jag i baksätet och körde och nådde inga pedaler, det var knappt så jag nådde ratten. Som tur var hade jag ingen fart när det hände för jag skulle precis svänga in på parkeringen men ändå, blev lite snopen. Och de som var runt omkring bilen undrade nog över vad jag höll på med.
Tyvärr så knakade till i höften när detta hände så nu sitter jag här med molande värk i höften, ska bli spännande att se var detta ska sluta.

Igår så klippte vi av lockarna på storebror, han var så duktig när han satt i stolen och åt sina majskrokar medan pappa klippte med maskinen, tills den bestämde sig för att avsluta sitt liv genom att hoppa från handen den satt i och ner i golvet. Nu blir det till att hitta en avlägsen släkting till denna som kan ta hans plats. Så klippningen fick avslutas med sax och sonens "ajaj" så fort det klipptes i håret. Tror nog att han är den enda som har känsel i håret, jag visste väl att han var speciell vår son <3


Han blev nog minst ett kilo lättare och ser 1 år äldre ut efter klippningen, tänk vad lite hår kan göra. När han fick se sig i spegeln sa han "mitt hår" och såg lite ledsen ut. Men idag tyckte han att han såg fin ut :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar