söndag 12 februari 2012

Snön ligger vit på taken

Fy sjutton nu vill jag ha vår! Jag vill nysa sjuttielva gånger i minuten, ha ögon som tävlar med näsan om vem som kan rinna värst, vilket resulterar i att näsan är röd som rudolf på julen och ögonen ser ut som när man har kört in mascaraborsten av misstag i ögonvitan.

Det kanske jag inte riktigt längtar efter men jag vill att det ska bli varmare så att jag inte behöver ha på mig underställ och tjocka klumpiga kängor, jag fryser ju hur mycket jag än tar på mig!

Under helgen så har det kommit snö här?! Vad sjutton det hade vi ju inte beställt, jag som precis har vågat börja köra bil igen, hur sjutton ska jag kunna lämna huset närmaste veckan.

När maken var ute och fixa med bilen så var det en bil som körde väldigt lååångsamt förbi vårt hus, de pekade och pratade. Hoppas, hoppas att de gillar vad de ser när de går här inne på lördag ;)

Eftersom båda barnen sov hela vägen i bilen (1h och 45min) så kommer de nog vara vakna ett tag till ikväll, så just nu sitter vi och tittar på Nicke Nyfiken, storebror ligger nerbäddad i soffan men sin napp och snutte så vem vet han kanske somnar snart.



Hittade en bild från februari 2010, tänk vad mycket som har hänt på 2år :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar