fredag 10 februari 2012

Känslan av att ha glömt någonting.

Jag hatar att känna som jag gör just nu, det känns som att jag har glömt bort någonting.

Om en dryg timme ska jag packa ut oss i bilen och åka och möta maken vid tåget för att sedan åka vidare till Ljungby. Så nu har jag packat sånt som vi inte kunde packa igårkväll, men när jag nu tror att jag är klar så har jag en känsla av att ha glömt något och jag gillar det inte.

Det ser ju ut att vara bra kör väg iallafall :) (bild nedan hämtad ifrån trafikverkets hemsida)












Snart är det dags för lunch och sen hetsamma och sen packa bilen, allt ska ske på en och samma gång så nu sitter jag här och laddar, för jag vet att det spelar ingen roll om jag börjar packa ut i bilen nu för att tjäna tid, då kommer jag bara ha en svans efter mig och jag orkar inte klä på storebror hans ytterkläder två gånger inom loppet av en dryg timme. Nej tack de får vara. Tror nästan att det är lättare att packa in allt när barnen redan sitter i bilen för då vet jag var jag har dem.

Nä bäst att sätta igång med lunch, fast de blir nog amma först låter de som...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar