tisdag 28 februari 2012

Hemligt språk eller skitprat?

Jag tror att mina barn kommunicera med varandra på ett hemligt språk.

Det började med att lillebror tog i så de dånar i blöjan.
Då svarar storebror med en brakskit.
Och får då en lite fis till svar av lillebror.
Storebror skrattar och lillebror avslutar samtalet som han började.
Här sitter jag emellan dem och ser ut som ett frågetecken för jag har ingen aning om vad de pratade om men jag gissar att det var skitprat ;)

Nä får väl ta och ta bort den där blöjan som är full med gammalt skvaller är väl bäst att ta bort det så att det får plats med nya när det är dags för nästa broderliga samtal.


2 kommentarer:

  1. Tror det där är en typisk Malm-brorsa-sak... ask the bigger farts... eller jag menar ja.

    SvaraRadera
  2. Japp, krävs en äkta Malm-grabb för att förstå det där ;)

    SvaraRadera