torsdag 23 februari 2012

Kärt barn har många namn

Idag är jag extra glad för att inte vara en prinsessa, eller för den delen en kronprinsessa. Tänk att ha ett hav av fotografer utanför förlossningen så fort man pressat ut den där hörnsoffan, jo för så känns det när man föder barn oavsett om man är prinsessa eller vanlig dödlig. Jo när den där hörnsoffan eller lilla söta bebisen har kommit ut då får hela världen reda på det. Nästan innan man själv har fattat att man blivit mamma.

Men trots detta så Grattis till Kronprinsessan och Prinsen till den lilla prinsessan.

Men det här med att jag inte är en prinsessa kanske inte riktigt stämmer, min farfar kallade ju mig för sin prinsessa, så då är jag väl de? Fast å andra sidan så är jag nog en höna oxå i så fall för farmor sa och säger fortfarande att jag är hennes lilla höna.

Som sagt kärt barn har många namn.

Här kommer en bild på mina prinsar, känns som detta var jättelänge sen men det är bara några månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar