tisdag 7 februari 2012

Magont :(

Jag har fått magkatarr, grattis till mig! Men det är inte så jobbigt bara jag får gnälla lite.

Däremot är det jobbigt att min lilla bebis har ont i magen och bara skriker och skriker. Sitter just nu i ett annat rum och hör honom skrika :( så klart är han inte själv han har sin pappa hos sig. Jag sitter här för att samla kraft för att kunna ta över om det behövs.

Jag hade tänkt att jag skulle gå och lägga mig tidigt ikväll men det blev det inget med, med tanke på allt magont.
Vill bara att det ska bli torsdag eftermiddag så jag har hämtat min lille älskling på förskolan får då är det lååång tid tills han ska dit igen.

Fundilerar lite på om jag ska ha honom hemma på sportlov, påsklov och klämdagar bara för att vara ego och slippa åka iväg och lämna honom, hur jag ska göra med sportlovet måste jag bestämma denna veckan... suck beslut, beslut, beslut!

Nu sover han äntligen min lille prins. Så då ska vi oxå gå och sova, det gäller att passa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar