onsdag 22 februari 2012

20 minuter

Tänk att 20minuter kan göra så stor skillnad. Storebror sov 20min mitt på dagen och han var så trött att jag inte kunde väcka honom tidigare. Sover han inte på dagen så somnar han vid 19 men nu somnade han inte förens nu 20.30 och då fick hans pappa ligga jämte honom för att han skulle komma till ro.

Nu hoppas jag att han sover länge imorronbitti och inte till halv sju! som klockan var när han stolpade in hos mig imorse och inte sju eller vad de nu var jag skrev tidigare idag.

Det verkligen ösregnar nu och på ett vis är det skönt för då kanske den sista snön försvinner... men ikväll är jag lite bitter så jag måste tillägga att snön säkert komma tillbaka flera gånger innan det blir vår på riktigt.

Jag vill ha sommar! Mest för att jag tror och hoppas att allt har löst sig med boende och flytt och grejer då :)


Så avslutar detta inlägg med en sommarbild, den är ifrån ett bröllop i somras! Då hade jag en liten bula på magen, men hade ingen aning om vem det var som låg där inne.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar