onsdag 6 februari 2013

En helt vanlig onsdagskväll

Ikväll är det faktiskt inte vilken onsdagkväll som helst, ikväll är den kvällen då vi skriver på köpekontraktet för huset och alltså säljer vi huset ikväll. Det känns jättebra, jag har fått en del kommentarer om flytten och jag väljer att inte kommentera någon utan tackar så ödmjukast för lyckönskningarna och konstaterar att hur man än vänder sig så har man rumpan bak och tur är nog det för hur skulle det annars se ut.

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och titta lite på tv och moffa chips för det är jag värd!

Hoppas att ni där ute i landet har en minst lika bra kväll som jag har, se upp när ni är ute och kör för det är snorhalt, i alla fall så är min väg till jobbet det så jag kör saktelisakta imorgonbitti, det är ett som är säkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar