torsdag 7 februari 2013

När telefonen försöker hjälpa till

Jag tänkte att jag skulle haft en lugn och skön morgon utan stress, det hade jag haft om inte telefonen hade bestämt sig för att jag minsann var trött idag och ville snooza tills imorron klockan halv sex på morgonen, skulle inte tro det, det är ju min lediga dag imorgon. Fast visst hade det varit skönt att sova en liten stund till men inte när det blir på bekostnad att jag känner mig stressad resten av morgonen.

Igårkväll ringde det i min kära telefon men tror ni att jag fick upp någon svarsknapp? Nej just det, den ville inte att jag skulle svara när det var min kollega som ringde och frågade om jag kunde börja tidigare idag. Jag anar ett visst mönster av min telefon, men jag kan ju inte bli arg den vill ju bara väl, eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar