söndag 17 februari 2013

Uppladdning

Laddar inför kvällens träningspass och detta gör jag med ett halvätet rån som låg kvarglömt vid min dator, det var ganska segt men jag slår vad om att de kommer ge mig den extra energin så att jag orkar med hela passet. Om inte så får jag titta lite på mina naglar som jag målade igårkväll och de är färgglada så det heter duga och det ger energi om nåt.
Kvällens träning är ett ryggpass, precis likadant som jag var på igår, vilket är bra för då har jag chans att rätta till de fel jag gjorde då. Jag glömde nämligen att byta ben i en övning så höger benet fick jobba dubbelt och det vänstra benet fick vila, det känns på träningsvärken idag kan jag säga, så idag blir det tvärtom, jag ska bara komma ihåg detta när jag väl är och tränar oxå.

Snart är det dags att dra på sig träningskläderna och knata ner till friskis lokaler för att svettas med andra människor i grupp, det låter väl mysigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar