söndag 30 september 2012

Sitter på dubbla dynor (guldkorn)

Det här inlägget hittade jag bland de opublicerade, kanske skulle de ha fått fortsätta vara ett opublicerat inlägg men nu delar jag med mig istället, kanske är det någon mer som har samma problem!


Jag sitter nästan alltid på dubbla dynor i soffan och det är så in i sjutton obekvämt så ni förstår inte. Tänk er mormortrosor som vill vara string fast i det här fallet är de sömmen på två soffdynor som vill vara string. Nej fy sjutton alltså, att jag aldrig lär mig, jag sitter ju nästan alltid så i soffan och tycker att det är lika obekvämt varje gång. Får man någon gång kalla sig själv hopplös så är det väl när man gör något sånt här.
Kanske att jag lär mig att det är bäst att sitta på en dyna i taget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar