lördag 8 september 2012

Lördag hela veckan!

Tänk om det kunde vara lördag hela veckan, undra just om man hade njutit av lördagarna då?!

Detta är sista lördagen på ett tag som vi är hela familjen samlad för nästa lördag och lördagen därpå ska maken jobba och lördagen därefter ska han till Stockholm. Ja tänk sen är september slut. Går inte tiden ruskigt fort? Snart är de jul och jag har knappt hämtat mig från förra julen men alla julklappar och julgranar och jultomtar och julsaker och julbaka och allt annat med jul.
Nej jag är inte överdrivet förtjust i julen, så nu pratar vi om någonting annat.

Är alla småbröder tetiga? Lillebror i den här familjen älskar att retas med sin lillebror, han stänger av tvn när storebror tittar, han snor storebrors napp och petar storebror i näsan.
Min lillebror tetas oxå fast han fyller hela tjugotvå år i år, då kunde man ju tro att han skulle ha slutat att retas men nej, igår när jag satte mig i soffan så frös jag. Så jag tog då på mig en filt och allt var frid och fröjd fram tills min käre lillebror reser sig för att köra hem, då kan han inte låta bli utan måste dra väck filten från mig så jag blir kall igen, tack för den och jag tycker om dig oxå eller nåt!

Trevlig lördag mina vänner, nu sitter vi nog och äter frukost innan vi ska bege oss till LEKLANDET!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar