måndag 3 september 2012

Träningsvärk och förväntningar!

Måndagmorgon och jag har träningsvärk på ställen jag inte ens visste att jag hade muskler på, eller det är väl klart att jag vet att jag har muskler lite överallt men de har ju aldrig gjort ont tidigare. Det räcker med att jag rör lillfingret så drar det i hela underarmen, de var tydligen jobbigare att bära soffa än vad jag först trodde.

Jag har jättehöga förväntningar på september och slår inte de in så kommer ni att få samla ihop mig i oktober, för då kommer jag ligga i en liten hög på marken och bada i mina egna tårar. Nä riktigt så illa blir det nog inte men jag tycker att det dags för lite glädjande besked snart, jag är trött på att allt står stilla. Hallå världen, det är dags att det börjar röra på sig nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar