söndag 2 september 2012

Helt slut

Idag har jag verkligen varit helt slut, orkade knappt ta mig ur sängen på morgonen. Igår möblerade jag och maken om hela huset, vi försökte ta bort alla spår av barnen för att se om det kan locka köpare av vårt hus. Håller både tummar och tår för att det ska jag hjälpa.

Men som sagt idag har det varit en seg dag men mycket har hänt, stora killen har fått sin egen säng att sova i och han har även fått upp sina sänglådor, så i en sån sänglåda hade han bäddat ner sig i ikväll, där vill han sova den lilla sötlöken. Den lille sonen har fått in en läragåvagn idag och jäklar vad han pinnar på, benen går som små trumpinnar, men så tar det ju stopp när han kör in i en vägg eller tröskel för han kan ju inte svänga ännu. Då blir han tvärilsk och skriker till någon kommer och hjälper honom, ja jag ser verkligen fram emot en vecka med illvrål!

Nu ska jag läsa ifatt några bloggar som jag inte kunnat läsa under helgen och sen ska jag SOVA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar