lördag 29 september 2012

Busunge

Ikväll ville inte min yngsta förmåga somna och han verkade inte gilla att storebror låg i sin säng och sov eftersom han så fort han så sin chans kröp det fortaste han kunde bort till brorsans dörr och pillade upp den och var på väg in. Jag hann dock ifatt och kunde avstyra detta. Försökte lägga honom i över en timme och har var så trött så trött men sova skulle han inte, det var mycket bättre att hoppa runt i spjälsängen.

Nu var han inte i sängen hela timmen utan fick gå upp ibland för att jag skulle få andas och vinna tillbaka lite tålamod, så vi tittade på postkodmiljonären och jag tror att han ville se damen vinna en miljon, för efter det somnade han som en stock när jag la ner honom i sängen!

Girlpower! (inte att han somnade utan att damen vann)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar