måndag 7 januari 2013

När magkänslan säger ifrån

Ibland får jag lite ont i magen när jag läser om vissa sökningar som hamnar på min blogg, jag förstår ju på en gång att de inte är hit de ville komma och det är inte det som gör att jag får ont i magen utan det är tanken på vad de egentligen vill hitta för bilder som skrämmer mig och ger mig magont.

Som tex. "potträning.jpg" någon vill alltså se bilder på potträning, jag kan mer än gärna lägga ut den bilden jag la ut sist jag skrev om detta ämne, för aldrig i livet skulle jag lägga ut en bild på riktiga barn som sitter på pottan. Usch nej nu släpper jag det här ämnet och tackar för påminnelsen om att alla inte har goda intentioner där ute och det är därför jag inte lägger upp bilder på mina barn hur som helst, jag vill ha koll och tänker inte hjälpa någon sjuk människa med deras fantasier. Kanske ska tillägga att jag inte har några som helst belägg för att den som sökte efter bilden är en sjuk person en magkänslan säger något annat, jag hoppas att den som sökte gärna ville se sonens gosedjur som oxå han pottränas.

Ha en bra start på veckan, det tänker jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar