torsdag 5 juli 2012

Lite vin och facebook

Kvällen har spenderats framför datorn med ett glas vin (eller två), trodde att jag skulle sitta och bli lite uttråkad men ack så fel jag hade. Loggade in på fejjan och blev fast, där fanns ju en massa underbara mammor från staden som numera är hemma (igen), jag fnissar och gapskrattar om vart annat. Tänk det planeras en tjejkväll och jag hoppas verkligen att jag kan vara med, ett gäng goa tjejer, lite vin och en mysig strand kan det bli bättre? Haha ja det där kan ju tolkas som man vill, snuskisar där! ;)

Jag och maken har en romantisk kväll, eller vad tycker ni?

Har varit ute med rumpskorna idag och har jag inte träningsvärk imorgon då kommer jag aldrig att få det av dessa skor, det är ju ett som är säkert. Det blev både grus, asfalt, slätt och backar, sedan en runda inne på maxi icke att förglömma, sen hem igen på asfalten. Jag behövde bara stanna en gång för att knyta skosnörena, jag är riktigt förvånad jag brukar behöva stanna tjugo-femtio gånger när jag är ute och går och har snörskor (undviker därför snören om det går), men dessa skor knöt inte upp sig själva när jag går och det är ett stort plus.

Har även skickat ett mail ikväll som kan förändra en liten bit av mitt liv om det blir som jag vill, så håll tummarna för mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar