onsdag 18 juli 2012

Halva veckan är gjord

Då är halva "arbetsveckan" avklarad och det är bara torsdag och fredag kvar, så skönt :)

Nu har jag så smått börjat fundera över det här med att börja träna igen, jag kommer ju inte mig för att träna hemma så måste alltså ta och köpa mig ett träningskort så jag kan springa på pass igen. Längtar som en galning tills jag kan skutta runt och härma rörelserna som den lilla spralliga ledaren i mitten gör. Ja för alla gympapassledare är väl spralliga eller är jag ute och cyklar nu?

Har varit ute och gått nu ikväll och 3km på 30min är inte hästskit, men nästa gång ska jag ha en bättre spellista för vaggvisor och Alice in Videoland var inga bra promenadlåtar, verkligen inte.
Sen ska jag ha glasögonen på mig nästa gång oxå så jag ser vilka jag möter, det kan ju vara nån jag känner :)

Har målat mina naglar idag, det blev rosa och de var snygga i en halvtimme sen blev de lite fingeravtryck och avskavd färg men nej jag är inte bitter, eller jo lite för nu måste jag göra om dem på fredag igen!

Sitter och tittar på morden i Midsomer som asså det känns ju som tisdag och det innebär att jag missade allsången när jag var ute och gick och de hade varit skandal! Men nu är det ju onsdag så då är de ju lugnt :)

Japp svammelmaja sitter bakom tangenterna idag om ni inte har märkt detta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar