tisdag 24 juli 2012

Prata med sig själv

Skickade precis ett meddelande till maken på msn, då plingar det till i datorn som sonen tittar på film på, alltså den jag sitter jämte. Där kommer de upp en ruta med mitt meddelande på! Nejdå jag kände mig inte alls dum då, inte alls.

Förstår inte varför man blir så trött på eftermiddagen, på förmiddan kan man hålla igång, städa, plocka iordning, leka lite men så sätter man sig ner och knör ner lite mat i magen då helt plötsligt från ingenstans så skulle jag kunna somna ståendes, detta kommer hålla i sig fram till åtta ikväll när barnen har lagt sig. Då kommer energin komma tillbaka så att jag inte kan somna i vettig tid ikväll. Jag förstår inte varför det är samma sak var enda eviga dag.

Nu blev de lite paus med "I drömmarnas trädgård" för stora sonen och den lille hoppas jag äntligen har somnat, jag menar varför sova när man kan stå upp i sängen och hoppa och dra näsan i spjälorna? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar