onsdag 25 juli 2012

Havet, bilkörning och färgfunderingar

Idag har vi åkt till det som jag kallar havet, när jag var liten så trodde jag att det bara var där och ingen annan stans som havet låg.
Nu var vi inte nere vid vattnet men dock så andades vi lite havsluft.

Det är årets varmaste dag och jag håller på att smälta bort, jag tänker inte gnälla och klaga utan mer tala om att det är skitvarmt! Nu släpper jag detta ämne och ska gå in på lite mer viktiga saker.

Som att om man ska ge sig ut och cykla på landsvägarna så får man väl se till att antingen inte vingla eller att det finns den väggren man kan cykla i, annars kan man hamna på motorhuven på audin, nu var det ingen som hamnade där idag och de var ju tur det. Det var en moped som var nära att hamna där oxå men han slapp detta eftersom jag valde att inte köra om honom, det ska han vara glad för tycker jag.

När vi kom fram så kastar sig min lillebror ut ur bilen och säger att han inte tänker åka med mig hem! Tack för den och kör själv då :P Haha då hade han fått sitta med knäna vid öronen för man kan inte flytta bak förarstolen en milimeter till för där står en bilbarnstol.
Nu blev det så att mamma körde min bil hem eftersom mina leder så klart gör ont denna veckan när jag har som mest att göra, så nu sitter jag här lite små fluddrig av smärta och väntar på att mina barn ska somna. Men det kommer nog dröja minst en timme till eftersom de sov så gott i bilen på vägen hem.

Nu är det snart fredag och då är det stora färgahåretpåsara-dagen, undra bara vilken färg eller färger det blir?! Undra om min frisör snart tröttnar på mig när alla mina svar är "Gör vad du vill".

Nu ska jag gå ut och svalka mig lite, morsning korsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar