lördag 14 juli 2012

Grattis!!

 Idag är det en väldigt speciell dag, det är en födelsedag som ska firas med buller och bång! Nej det är inte kronprinsessan jag tänker på men hon kan oxå få ett grattis! Det är min käre make som fyller sista 20 idag! GRATTIS!

Här nedan ser ni två foton på tårtan vi åt när vi firade honom, eftersom dagen idag är dagen efter kvällen igår plus att vi ska åka hem nu under eftermiddan/kvällen så har vi firat innan den riktiga dan (så busiga är vi).
Men åter till fotona, jag fotade de översta kortet och nej jag är ingen fotograf, så jag ville bara ha ett kort på tårtan. När jag sedan skulle leta upp de kortet för att lägga in här så har maken lite diskret fotat tårtan efter mig, för att visa att man kan fota på annat sätt oxå. Tack eller nåt!


Men visst jag kan hålla med honom om att hans foto är mer spännande än mitt platta, men de är han som har foto som hobby och inte jag så de borde ju vara skillnad på våra foton tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar