lördag 10 november 2012

Alla behöver egentid och strax kalas

Lilleman har stäng dörren om sig på sitt rum fem gånger på fem minuter, efter varje gång han har stängt har jag gått dit och öppnat, varför då tänker ni? Jo för att han inte når upp och kan öppna själv och jag vill inte att han ska få panik över att han inte kommer ut. Men var enda gång jag har öppnat har han suttit mitt i rummet och lekt, så jag öppnar dörren och går sen där ifrån och tio sekunder senare så är han där och stänger igen. Helt klart så behöver han ha lite egentid! 

Snart är det ett års kalas (om en kvart ungefär), vi väntar bara på att hälften av gästerna ska komma hit och de andra hälften ska komma upp ifrån källaren. Sen blir det kalas så det står härliga till! Tårta och tacos, kan det blir bättre?

Hoppas att ni andra har en fantastisk lördag, det tänker jag ha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar