torsdag 1 november 2012

Mina fina pajkar

Redan november, det är inte klokt vad tiden går fort, vår lilla kille fyller ett år om bara några veckor och vår stora kille blir 3½.


Nu börjar de leka tillsammans och det är så roligt att se, visst de blir lite väl hårdhänt både från storebror och lillebror men de försöker leka i alla fall och de har så roligt att de tjuter av skratt.
Ibland får jag vara med och ibland inte.
Jag och storebror lekte kurragömma igår och han letade och letade men fick tillslut ta hjälp av handdockan tiger för att hitta mig, jag har alltså kommit på världens bästa gömställe, bakom soffan. Fast nu är det inte så bra längre för det är ju första stället han letar på nu, typiskt.

Snart är det helg och sen börjar vi firadet av ett-åringen här hemma. Det kommer vara två helger i rad där han ska firas så firad kommer han bli :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar