onsdag 31 oktober 2012

Byxorna fick nytt liv

Mina gamla mockabyxor som jag köpte för att, ja varför jag nu köpte dem det vet jag faktiskt inte men så är det ofta när jag handlar kläder, det behöver inte vara snygga, inte sitta snyggt utan känner jag för att de ska jag ha då köper jag dem. Dessa var ju naturligtvis för långa för mig och det finns inga fickor så jag tror att jag använde dem max två gånger när jag gick på gymnasiet och sen hamnade de i en vrå i mamma och pappas källare. Tills för en vecka sedan när min lillebror skulle på maskerad och skulle då vara utklädd till hippie, då fick de gamla byxorna komma fram och tänk de passade ju honom fast att han är 20cm längre än mig, men han hade häng på dessa det hade inte jag när jag hade dem plus att jag hade platådojjor på mig, så det var ju inte 20cm för långa för mig vill jag bara säga. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar