söndag 28 oktober 2012

Tröttelitrött

Efter en intensiv dag så tänker jag ta och lägga mitt trötta huvud på kudden. 

Loppisen fick godkänt, fick sålt lite grann och gick plus när bordet var betalt, dock fick jag släpa med mig en massa hem men men det är inte lätt att sälja när det var större storlekar än vad jag hade som efterfrågades. Det var inte så många som var och handlade men det var skönt med en mjukstart och vem vet kanske ser ni mig på en annan loppis någon annan gång, jag blev inte helt avskräckt.

När jag och mamma kom hem, vände jag i dörren för att åka med maken till huset och tömma postlådan för att någon inte kan läsa "EJ reklam, lokaltidning eller Eslövsbladet" står det med stora bokstäver på hela locket på postlådan, ändå får vi tydligen lokaltidningen. Menmen nu har jag tömt så nu finns de plats att trycka ner en sex, sju stycken till, så varsågod!
Men det var ju naturligtvis inte därför vi åkte ner, det var ju för att hämta upp mina kängor för jag fryser nämligen om fötterna i de skor jag har här uppe och fryser jag om fötterna så blir jag sur och då är jag inte kul att ha och göra med. Vi hittade en låda med storebrors födelsedagspresenter som nu får bli julklappar istället, tänk så bra det kan bli. Hittade en hel del som vi glömt bort att vi behöver men det fick följa med upp det är ju alltid lika kul att försöka någon plats att ställa de nya sakerna på. 

Imorgon kommer jag skriva om något som gjorde mig upprörd, ledsen och chockad, dock måste jag samla mig lite innan jag kan formulera mig, så vi hörs imorgon istället. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar