lördag 13 oktober 2012

Tänker tillbaka

Lördag och vi är i Västervik denna helgen!

Det är snart ett år sedan vi åkte upp hit för att föda barn, då var jag stor om magen, satt i rullstol och hade ett barn som jag hade koll på (han låg ju i magen då), den andra sonen fick hans pappa ha full koll på jag tog mig ju inte fram så snabbt då. Nu har jag två barn som jag knappt har koll på men den ena svarar i alla fall när jag ropar, den andra springer runt och hittar på skit och svarar inte eller jo på sitt eget lilla vis, man hör nämligen hur han ökar farten när man säger hans namn.
Trött, gravid och smärtpåverkad. Men jag ler :)

Magen

Nu har det alltså snart gått ett år sedan vi åkte upp, vi var tre när vi kom upp och när vi åkte hem var vi fyra. Allt gick så bra det kunde och nu är vi vår lilla familj! 
Det händer så otroligt mycket på ett år, det är inte klokt, men sen är de ju 12månader eller 52veckor eller 365dagar, så det vore ju hemskt om det inte hade hänt något på den tiden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar