tisdag 9 oktober 2012

Jag blev inte tyst

Trots den hemska dagen som varit idag så avslutas den på bästa tänkbara sätt, jag fick beröm för mitt skrivande och jag blev nästan generad över alla snälla och positiva ord hon överöste mig med.


Så fast den här dagen inte blev som jag ville att den skulle bli kommer jag gå och lägga mig med en bra känsla i magen och som sagt, de som ska köpa vårt hus vet inte om det ännu. Tänk att de går miste om en sån här utsikt nu när de inte köpte det, kortet är taget från köksfönstret. Nej såklart att inte regnbågarna är där och hälsar på varenda dag då skulle man ju tröttna men ibland så kommer de och säger hej!

Har lite små funderingar vad jag ska göra med den här bloggen, men ännu är det bara små fragment av tankar som ska sättas samman till någonting som går att tyda, sen får vi se vad som händer. Men sluta blogga gör jag inte riktigt ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar